Zeynep-aa huzursahibi hep aynı taktiği yapıyolar pahalıyı satmak için ben o yuzden hıc satıcıların dedıklerıne ınanmam da sormam da 😃
Cicisannecik huzursahibi ben dolap uygulamasından aldım gayet güzel temiz ürün 140 a hem de chicco ve şu an o ürünün sıfırı 1450 😁
Elifyali huzursahibi huzursahibi ben zaten geç basladigimi belirttim siz post acmissiniz herkes te fikrini yazmakta özgür bence acik olun yorumlara…
Gamze0502 Zeynep-aa ayın 20 sinde şoka yne mama sandalyesi gelicek sizin aldığınız omu acaba memnunmusunuz bende almayı düşünyürumda
Ecesuben huzursahibi hiç bi işe yaramıyor o yatanlar. Bende de var chicco polly. Çokta uçuk bi fiyatı var ben ikinci elden 150 ye almıştım geçen sene ama İnan değmezmiş diyorum. Standart bi şey iş görür
huzursahibi Ecesuben çok teşekkür ederim bende o çok fonksiyonluları almayı düşünmüyorum çok pahalı fiyatları
dmrlesra huzursahibi joie mimzy mama sandalyesi almıştım ben oğluma 2014 de 280 TL ye almıştım şimdi 1000 TL olmuş🤯🤯 Ben çok memnundum kirlendiğinde banyo dada yıkadım sağlam ürün.Oturamıyorken mutfakta işim varken yatar pozisyona getirip yanımda tutuyordum mutfakta yemek yerken kucakta tutmak yerine yatardı içinde çok kullanışlı. Şimdi kardeşimin çocuğu kullanıyor eğer 2.çocuk falan düşünüyorsanız evladiyelik.
huzursahibi dmrlesra aslında güzel olabilir de bin TL ye neler alabilirim diye düşününce Bi vazgeçiyor insan 😂😂
dmrlesra huzursahibi Çok haklısın şuan bende almam o paraya açıkçası 😅 Zamanında iyi ki almışım dedim biran.
dmrlesra huzursahibi bir bilezik eksik isteyip mama sandalyesi,bebek arabası,oto koltuğu,park yatak aldırlmalıymış😅 2014 te nuno park 50 TL ye düştüğünü biliyorum🤦🏻♀️Şuan olmuş 1.199.00 TL ahhh enflasyon gözün çııııkkksııınnnnnn🤬