Arkadaşlar üç gündür avuç içim ve ayak tabanlarım kaşınıyordu doktora gittim karaciğer enzimlerim yüksek çıktı yani hamilelik kolestazı dedi doktorum ilaç başladı şimdi ursactive günde 4 kez kullanacağım. Yaşayan var mı erken doğum ani bebek ölümü gibi bir sürü şey yazıyor internette moralim çok bozuldu ne olur yardım edin