masalsmomm Arkadaslar haziran sonu görünüyor dogum.ilk bebeğim kıs bebeğiydi simdi yaz olcak kısa kollu falan giydiriliyomu yoksa üşürmü ne alacagımı bilemedim
Feride34 masalsmomm benim dogumumda 15 mayıs gibi ince aldım tulumlarını iç zıbınlarıda yarım kol kısa aldım üstüne giydiircem zaten darlanmasın ama üst kıyafetlerini kollu aldım şimdilik o zaman nasıl gider duruma göre alırım belki kısa kollu
Zeynepreyyan masalsmomm doğumdan sonra ilk 40 gün uzun kollu giydir. İlk zamanlar bebek vücudu kendi sıcaklığını ayarlayamaz. Daha sonra çok sıcak olduğu durumlar kısa kollu giydirebilirsin
[silindi] masalsmomm ama ne olursa olsn uykudan kalltıkdna sonra sapka ve yelek giydirmek gerekir bebekler uyurken terler vücut ısılarınıda ilk ay kendileri pek ayarlayamz terlemesinede üşüme kadr dikkat etmeli
Sedanindenizi masalsmomm Penye ince uzun kollular almayi dusunuyorum yeni dogan icin bir de ince battaniyeler. Annem yinede yelek lazim olur diyor penye yelekler falan. Benimde temmuz başi gorunuyor hayirlisiyla insallah. Saglikla kavusuruz bebislerimize😊
Almilamoms Benim kızım Haziran bebeğiydi 40 I çıkana kadar ince uzun kollu tulum 40 ından sonra bizim gibi giydirdim kısa kollu askılı vs
masalsmomm Sedanindenizi bende 3 tane falan hastane cıkısı alıyım dıyorum,cıtcıtlı badiler,yelek sonrası için takımlar alırım
Yarenim7 masalsmomm canım içine askılı yasa kısa kollu zıbın giydir ama üstüne mutlaka uzun kollu giydir çünki onların bedeni küçücük üşüyorlar benim kızın yaz bebeğiydi öyle yapardım şimdikinde hazirana denk gelio o yönde tecrübeliyim :)
Banubaytok masalsmomm yok artık yazın dönüyo diye sakin açık giydirme yeni doğan bebekler vücudu hassas tir bir yaşına gelene kadar ole çok açık giydirme
Papatyam_anneyim masalsmomm uzun kol olsun ama ince kumaş 40 çıkana kadar giydir baktın çok sıcak hava kısa kol giydirebilrisn