Zehratuzlu18 6+3 hamileyim ramzi teorisi diye bişey okudum yaptıran var mı yani cinsiyeti 12. Hafta da mı öğreniyoruz daha erken öğrenme şansım var mı
esraizmirli Zehratuzlu18 10. Haftada öğrendim ben ama doktoruna bağlı canım her doktor tahmin etmeyebiliyor ☺️
Tahaninannesii Zehratuzlu18 kız kardeşimin doktoru 9.haftada erkek demişti erkekti gerçekten. Onlar tahmin yapıyorlar vücut yapısı duruşundan falan heralde ama yanılma payı olduğu için söylemiyorlardır bence
aynur92 058elf aynı durumdayız sanırım 16+5gun oldu gostwrmedı arkası dönukdı siz 20demı ogrendınız cınsıyetı ne acaba
Cemrece Selinah Yaa benim doktorumda 12.haftada kiz demisti yarin gidicem yine. Sizin degistimi yoksa dogrumu cikti tahmini
Egoistpati Bende 11. Haftada öğrendim tahmin olarak dedi ama kesin sonuç gösterirse 14. Hafta söylüyorlar. Tabi doktoruna bağlı
aynur92 058elf sanırım kız cocukları gec gosterıyo bazen bellıde olmuyor ablamda cok gec ogrendı erkek benımkı bıray sonraya kaldı ama ıcımden kız gecıyor benımde gostermedıgı için😊
Begm Zehratuzlu18 ramziye göre var ise tahminde bulunayım 6 7 Haftalik ultrasonu var ise atarmisin ben ilk oğlumu 13 haftada öğrendim kızımı 14de bu üçüncü bebegim 17de öğrendim erkek olduğunu pozisyonuna bağlı gorede bilir goremeye de bilir
emineveminigi Zehratuzlu18 ben 12de öğrenmiştim doktorum şey demişti bebegin pozisyonuna bağlı 9. Haftada bile söylediğim oluyo demişti