ZeyHus33 Benim eşimde öyle 2,3 ayda bir gideriZ çocuk iyiyse napicaksin sık sık gidip diyordu. Hastanede yattım 4 gün kanamam oldu İstanbul’a gittim annemlerin yanına daha iyi doktorlara bakilmak için. Şimdi iyiyiz şükür. Eşimde artık korktuğu için ben ne zamana alirsam goturuyor. Doktor cagirdiysa vardır bı bildiği diyorum. Oda tamam o zaman diyor.