Ebrukarayali canım sağlık ocağıda bana enfeksiyon var dedi kendi doktorum kültür yaptırmamı istedi ilacı kullanmadan önce idrar kültüründe üreme çıkmadığı için ilacı kullandırmadı kendi doktorunada danış istersen tabi benim değerlerim çok yüksek değildi hafif bir enfeksiyon çıkmıştı. Ama bende o zaman araştırmıştım herkes bu durumda ilaç kullanıyormuş