Kızlarr şuan 5 aylık hamileyim 5 yaşında bir kızım var Allahın izniyle birde oğlum olacak.. İlk doğumum da suyumun az olması nedeniyle acil sezeryana alınmıştım ki doktorum belden uyuşma yapalım demişti bende cesaretlenmiştim herşey iyi güzel derken iğne falan yapıldı nedense çok az hissedilir derecede sadece ayak bileklerim de karıncalanma olmuştu doktorum dedi bacağını kaldır kaldırdım, indirdim an kesmeye başladı ama herşeyi o kadar çok hissettim o kadar çok canım yanmıştı ki sanırsınız ki ameliyathane de sezeryan değil de normal doğum yapıyor gibi öyle çok bağırıyordum ki canımın acısına hemşirenin elini nasıl sımsıkı tutmuşum ben bağırdıkça stres den yapıyorum sandıklar ama değil çünkü uyuşmadım ben bebeğimi gösterdiler bana sonra kapamaya geçtiklerinde daha çok canım yandı ben bağırıp kendimi sıktıkça meğer bağırsaklarım ellerine geliyormuş dediler bu böyle olmayacak uyutalım dediler 45 dk sürecek ameliyat 2,5 saat sürmüş… Şimdi yine sezeryan olucam ama içimde öyle bir korku var kii bilmiyorum napıcam bu korkumu yenemiyor gün geçtikçe çok stresli olmaya başladım 😒😒
Uzun oldu ama hakkınızı helal edin ne olur..