Fatmadeniz Arkadaşlar ben son adet tarihine göre 14+3 günlüğüm ama ultrason da hep 6 gün geride geliyor Bilgisi olan varsa yazabılırmi
Deletedmom71 Fatmadeniz canım benimde öyleydi doktorum 1-2 hafta önde arkada oynar dedi. Ultrasonda bebeğin boyutunu işaretleyip görüyor ya haftasını. 1 milim bile az işaretlesin 2-3 gün atıyor zaten. Okadardan bir şey olmaz merak etme 🙂 geç döllenme de olabilir
Selinnusta Fatmadeniz benimde öyleydi geç döllenme dediler 21.haftadan sonra gününe yetişti artık hep adetimle aynı gidiyor😊
Fatmadeniz Sağolun çok doğru ama insan korkuyor ikili test yaptırdınzmı ben yaptırdım kan sonucunu beklıyorum