fatmanurerdogan Folik asit kullanmaktaydım önce şimdi doktor da bir bilgi vermedi başka vitaminler vermiş folik asidi bırakmam mi gerekiyor yoksa ona da devam mi edeyim
fatmanurerdogan ssnnmmm ben ilk ay kullanmadım doktora gidip gelmekte sıkıntı yaşadım yaklaşık 2 veya 2bucuk ay kullanıyorum folik asidi şuan 16 . Haftadayım doktor demir ve d vitamini yazmış o ilaçla ilgili de bilgi vermedi
Kbrgnca Başlarda İkisini de kullanmalısınız ama doktorunuza sorun yine de.ilerleyen dönemde multivitaminin içinde balık yağ oluyo ondan kullanırsınız