Merhaba anneler 31+2 günlük hamileyim bu ikinci gebeliğim diğer gelebeligimde kanamam olup erken doğum yaptım ama çocuğumu kaybettim 3gun yaşadı akcigerinde kanama başladı vefat etti 1 yıl 3 ay sonra tekrardan hamile kaldım dün hastaneye gittiğimde doktor eski dikişlerimin açıldığını sadece ince bir tabakanın koruduğunu söyledi karnımı kalan iki ayı ayakta durma yatarak geçir dedi iki hafta sonra tekrardan kontrole gel dedi gerçekten dundendir kafama çok taktım rüyalarıma girdi artık aranızda bu durumu yaşayan varmı yada 33 34 haftalarda erken doğum yapan annelr bebekleriniz in durumu nasıl o aylarda doğan bebeklerin bir risk durumu oluyormu tecrübeli annelr cevaplarınızı bekliyorum 😔😔