Fatma5672 Çocuğumun kilosu 2.550 gram. Bir hafta geride gidiyoruz hep ama merak ediyorum bebek minyon doğunca doğumdan sonra toparlanıyor mu yani zayıf doğacak olması sonrasında sıkıntı çıkarmaz değil mi
minnakmina Fatma5672 kızım 37. Haftada 2 kilo dogdu 3 yaşına girecek yaşıtlarıyla aynı boy ve kiloda Gelişimi gayet iyi gidiyor önemli olan saglıklı olmaları
Bebislerimiz Fatma5672 annelik ic gudusu simdiden basladi 💐 benimde 36 da 2700 çıktı bana gore az ama doktor normal dedi 🤷♀️
Zek Fatma5672 merhaba canım bende 2017 yılında kızımı 37 haftada 2.500 doğdu hiç küveze de girmedi şuan 4 yaşında maşşallahı var 😊 içini ferah tut küçükler çabuk toparlanıyor 5 6 aylıkken tosun gibiydi🙂 şimdi oğlumuz olucak doktor buna da kibar çocuk diyor çok kilolu değil bende ablasına çekmiştir minyon diyorum babamız da öyle minyon yaşını asla belli etmez ben böyle kilo şeylerinin biraz da genetik olduğuna inanıyorum ne yersen ye almayınca almıyor o kadar da dert etme canım sağlık sorunu yoksa hiçbir şeyi takma 😊🤲
Merveeetoprak Fatma5672 37+1 im bebeğim 2650 gram, minik bir bebek olacak ama kilo alımı devam ediyor o yüzden sıkıntı olmaz siz de hiç merak etmeyin, yeter ki sağlıklı olsun🙏🏻 İlk oğlum 4 kilo doğdu ama bu oğlumun yapısı küçük demek ki 😍
Fatma5672 Bebislerimiz bu haftalarda 2800 civarı olması gerekiyordu dedi doktorum ama sadece biraz daha zayıf doğacaklar. Sende minyonsun çocuk anneye çekmiş olabilir dedi doktorum. Sağlıklı olsunlarda artık :)
Fatma5672 Zek doktoruma beslenmeme çok dikkat ediyorum dediğimde o da sizinle alakalı değil genetik olabiliyor dedi. Çok teşekkürler bilgilendirmeniz için. Sağlıklı çok şükür bir sıkıntımızda yok. Doğduktan sonra toparlanır artık iyice ☺️
Zek Fatma5672 Aynen canım o yüzden strese sokma kendini 🙂 sağlıkla kucağına al inşallah gerisi hallolur 🤲🥰
Fatma5672 Merveeetoprak çok teşekkürler içim rahatlıyor böyle yorumları gördükçe. Çünkü ilk bebeğim olacak tecrübesizim. Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah evlatlarımızı 🤲🤗