Kaderimm mualla37 benim yatmayı bırak ayaktayken bile açıyor batisiyor karnım cnm bebeğin buyumesinden kaynaklı kasların gerilmesi felan bissuru etken var yinede genelde soluna yatmaya çalış
Burcussskdr Doktorlarda gebelikte sırt üstü yatmayı pek önermiyorlar özellikle 6 aydan sonra sırttan geçen atar toplar damarlar yüzünden bu yüzden mümkün oldukça sağ veya soluna dönerek yatmalısın ağrı oluştuğunda su içmende fayda var ağrılarına iyi gelecektir
Egeasigi Burcussskdr bende bilmiyordum sırt üstü yatınca zararlı olduğunu insan aslında çok şey öğreniyor buradan sizlerle paylaşınca .6.haftamı bitirdim dediğiniz gibi yatınca ağrıyır ve gerilmeyi özledim şimdiden .
Nanelisekerr Bağların geriliyor olabilir. Ben de 19+2 yim. Sırt üstü yatınca sanki karnımın içinde taş varmış gibi hissediyorum.
Egeasigi mualla37 evet yaptıkça acıdığını farkettim kimse söylememişti bana çok sağolun başka varsa yapmamam gereken birşey söyleyin lütfen
mualla37 Egeasigi tabi ki var bu ilk 3 ayda yukarlara uzanmayın mesela mutfak dolabında tabagin uzaktaysa eşine söyle sana o versin anı hareketlerde bulunma ağır kesinlikle kaldırma ve bol bol su iç yememe icmene Dikat et stresten uzak dur dinlen hamileliginin tadını çıkar 🥰