Merhaba arkadaşlar beş Kasım’da bir düşük yaptım ilk hamileliğimde sol gögsumde gözle görülür şekilde karartı olusmustu sağ gögsum sol göğsüme nazaran rengi açık ben dikkat etmedim düşükten sonra bu hamilelik belirtisinin geçip geçmediğine sizce bu belirtiler geciyormu yoksa kalıyorlardı adetime iki gün var merak ediyorum