zumrasongul kizlar 26+2 yim bi kizim olacak insallah ama 2 gundur kasiklarimda bi agri var anlatamam yuruyemiyorum bazrn o kadar siddetli yani vajinama bile vuruyor yani sizdede oluyormu acaba?
Userkbr zumrasongul SANIRIM ARTIK AĞIRLAŞTIKLARI İÇİN BASKI OLUYOR ONDAN AĞRI OLUYOR OLABİLİR CNM BENDE DE OLUYOR SIKÇA
limonluchescake Yaa kızlar bende de var ara ara sancı. Rahatsiz etmiyor sürekli değil ama yine de merak ediyordum. Doktorum demisti ama yalanci sancilar olabikir normaldir diye. Sizden de duyunca sevindim
Poyraz_basak Bende 25 haftaligim vajinam açıyor yürürken zorlanıyorum bazen resmen kemiklerime kadar ağrıyor doktorum.normal rahim büyüyor bebek ağırlaşıyor korkma dedi