Salandozlu Kızlar selam 11. Haftaya girdik nasıl gidiyor hamişlik? İkili test için gün sayan var mı benim gibi 🤲🏻
Mumyy Salandozlu ben de cuma günü gideceğim pazartesi 12 haftalık olduk bakalım umarım her şey yolundadir
Limonumm Salandozlu bizde bugün 11+1olduk ben serklaj için haftaya gitmem gerekiyor ikili test için kararsız kaldım bi yanım yap diyor ama bi yanım kararsız kalmış
BerrusMom Salandozlu 10+4 :) ikili testime var daha belki cinsiyeti belli olur diye sabırsızlanıyorum 😄
Mumyy Salandozlu benim bir tane çocuğum olduğu için bu defa çok acele etmiyorum çünkü hamilelik çok güzel doğunca bizi bazı zorluklar bekliyor tadını çıkarmak en iyisi 😊
Salandozlu Limonumm bence ikili testi yaptırmakta fayda var en azından bir oh diyebilmek için ama yine de siz bilirsiniz 👼🏻
Limonumm Salandozlu haklısınız 1 düşük 2 erken doğumun oldu o zaman bile yqpmadim hep aklimdaydi yapayım ki hamilelik boyunca pişman olmayayım inşllah sorun çıkmaz
Salandozlu BerrusMom ay bende de o heyecan var babası zorla erkek yapacak o zamana kadar ya oğlum diye sevip duruyor 🤣
BerrusMom Salandozlu yaa ❤️ Benim eşim de öyle biliyomusun tabiki sağlıklı olsunda fark etmiyor ama hissediyorum diyor :) hayırlısıyla kucaklarımıza alalım🥰