Defne2020 Arkadaşlar ben grip oldum usuuttum büyük ihtimal herhangi bir ilaç kullanabilir miyim ki daha üç aylık olmadık bebek etkilenir mi bilgisi olan var mı
Busra34ybg Defne2020 normalde ilk 3 ay hiç bi şekilde ilaç önermiyor doktor canım ağrı kesici bile çok çok zorda kalırsan eğer sen yinede doktoruna sormadan içme bisey geçmiş olsun
Defne2020 Hiç bir şekilde kullanmayaym o zaman arkadaşlar demi korkuyorum da bebeğe birşey olur diye …kac gündür iştahımda pek yok