bircivcivannesi selam kızlar, gebelik sürecini mümkün olduğunca olaysız stressiz geçirmek bebeğe de olumlu yansıyormuş, siz kendinizi rahatlatmak, doğum korkusunu yenmek ya da gün içinde sakin ve huzurlu olmak için neler yapıyorsunuz?
Nslhnkr bircivcivannesi kendi kendime moral veriyorum, balkona cıkıp temiz hava alıyorum. Ve bakara suresi acıp dinliyorum. Ve kendimi güldürecek seyler bakıyorum tv de, telde. Stresten oldu mu uzaklaşıyorum hemen. cok şükür Allahıma iyi gitti 6 ay böyle
H-melek bircivcivannesi daha çok eşim ve ailelerimiz hatta arkadaşlarım bu konuda verdiği destek ve pozitif düşünceler ile bana çok yardımcı oluyorlar pandemi sürecinde annem dışında kimse ile görüşemesem de desteklerini hep yanımda hissediyorum. Ben de anne olmadan önce bebeğime yeterli sevgi, ilgi ve bilgiyi verebilmek için sürekli okur araştırırım. Arkadaş çevresi açısından çok şanslıyım neredeyse birçok konuda akademik eğitim ve uzmanlığa sahip arkadaşlarımla sık sık konuşur tavsiyeler alırım o yüzden çok şükür başından beri herşey çok güzel yolunda gidiyor keyifli bir gebelik geçiriyorum :)🙏🏻
bircivcivannesi Oms ben de öyleyim durumu değiştirmek için bı şeyler yapmak gerek diye başlığı açtım :/