Svdzc Kendiliğinden oluşan bir ikiz gebeliğim vardı. Şu ana kadar hamileliğim çok güzel ilerliyordu hiç riskim yokken oğlum kesesini yırtmış ( ayrı keseler ) aniden suyum geldi. Bugün 3. Günüm hastanede 28+1 oldular her türlü iğne yapıldı. Kızımda hiç sorun yok suyu var herşeyi iyi ama sezeryan olacağı için onuda mecburi alacaklarını söylüyorlar. Gün içinde doğum olma ihtimali çok yüksek çünkü oğlumuzun hiç yeri ve suyu kalmadı. Sizden tek ricam dua etmeniz. Allah rızası için duanızda yer verin kimin duası kabul olur bilinmez. Allah sağlıkla kucağımıza almayı büyütmeyi nasip etsin inşallah 🤲🏻
Akrepbebek Svdzc rabbim sağ salim kucaginiza almayı nasip etsin inş.. 26 haftadan sonra risk biraz da olsa azalıyor canim korkma.ins evlatlarını kucağına alırsın sağlıklı bir şekilde dualarım sizinle
Kaderimm Svdzc dualarimiz seninle tatlım Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bebislerini 🤲 kendini strese sokma bol bol dua et 🥰
Oyagunaydin Svdzc Rabbim senin ve evlatlarının yardımcısı olsun sağ salim bebeklerini kucağına al canım 🤲🏻
sukran97 Svdzc dualarım sizinle bende ikiz gebeyim Rabbim evlatlarınızı size bağışlasın güzel haberlerinizi bekliyoruz 🤲🤲
Svdzc Kaderimm Allah kimseye yaşatmasın inşallah böyle bir durum çok teşekkür ederim Allah razı olsun 🤲🏻🧡
Akrepbebek Svdzc @Msd26 prematüre hemşiresiymiş ne olacağını daha iyi bilir . Arkadaşa yardımcı olur musunuz ?
hulya4627 Svdzc rabbim sağ salim sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin inşallah dualarım sizinle güzel haberlerle inşallah
izmirli92 Svdzc Allahım iki yavrunuzuda sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin, inşallah gönlünüzü ferah tutun, hafta olarak yaşam sınırını geçmişler 🙏🏼Biraz erken gelecek yavrularınız ama iyi olacağınıza inanıyorum, dualarım sizinle 🙏🏼
Svdzc Yazan herkese çok teşekkür ederim hepinizden Allah razı olsun. İnşallah sizlerde sağlıkla kucağınıza alırsınız bebeklerinizi 🤲🏻🧡
kucuktospam Svdzc allah yavrularına sağlık versin canım yüreğini serin tut her şey yolunda gidecek inş 🙏🙏
Ikizdeniz Svdzc gecmis olsun canm benim de ikizlerden birinin suyu geldi birisinin vardi erken dogum yaptim cok uzulme bisekilde bu gunler geciyor saglikli bi sekilde kucagina alirsin insallah bebislerini
iremgun Svdzc rabbim çocuklarınızı size bağışlasın inşallah sağlıkla gelsinler, hep beraber güzel bir ömrünüz olsun 🤲🌸
Svdzc sukran97 teşekkür ederim canım Allah razı olsun. Şuanlık bekliyoruz en geç yarın doğum düşünüyorlar