Secil114 kendi şancini bekleyebilirsin bence kuzum 5 cm olmuw zaten tam acilma olması için 10 11 cm gerekiyor epidural almadan bile insallah rahat bir dogum yapabilirsin kendi sancini bekle yanindq az da suni verirler cok rahat bir dkgum yaparsın bak görürsün hayirlisiyla kucagina al insallah
Bu yazdıklarım benim hem fikrim hem yaşadıklarım bende sancimi bekledim 40+2de sanci degil düzenli bel ve bacak uyusmasi olarak geldi ve acilmam 2 cm idi benim qksam 9 a kadar o düzenli uyusmalarin 5 dakikaya düşmesini bekledim düşünce gittim hafif suni verildi 4 saatte sağlıklı kolay ve ağrısız bir şekilde kucağımaaldim kuzumu hamd olsun simdi 2. Ye hamileyim insallah bu dahada kolay gecer 😊😇