Kızlaar 31+2 oldum bugün yarın kontrolüm var nst ye alırlar mı ki bastı beni bi heycan 😁bu haftada alttan muayene falan oluyormu bilginiz var mı ben dana hiç olmadım. bi de bugün şokta bez indirimi var almak isteyenlere 😇😇 sizde durumlar nasıl bebişler hareketli mi 😇