Gulgzm 6+5 oldum fakat 6+2 de başladı bulantılar. Doktor aşırı olursa ilaç yazacağını söyledi perşembe gideceğim fakat uykumdan uyandırıyor beni ve gün aşırı sürüyor. Bugün kaç kez uyandım Allah bilir. Safra geliyor. Sizde de böyle mi? Lütfen yardımcı olun
Yrnokty53 Gulgzm benimde 10 cu haftada basladi bulantilarim 13 de gecti gibi oldu simdi ara ara geliyor yani degisiyor canim kisiden kisiye
Dilan2912 Gulgzm canım benimde ilk senin gibi oldu 10 gün kadar sonra kesildi şu an 14 haftalığız bazen arada oluyor bulantı
Minnosunannesiii Gulgzm 21. Haftanın içindeyim hala devam ediyor gaviscon ve prilam dr günde 4 defa kullanıyorum maalesef bi öğün içmezsem iki gün kendime gelemiyorum lavabodan çıkamıyorum
Ayseguldt Gulgzm türkiyedeyseniz prilam diye bi ilaç var burda metini çok duydum faydasını gören çok kişi var sizde yazdırın 💐
Meltemkol Ben 32.haftadayım canım hiç kusmadım kişiden kişiye degişiyo bence o ama seninde 3 aya kadar sürer sonra inşallah keser
Akinada Benim 6da başladı 12 oldum tam gaz devam artarak hemde ilaç ta fayda etmiyo artik😔 dün akşam serum aldım kendime geldim
Eli-gunes Gulgzm canım ben 16 haftalık hamileyim hala ara ara kusarım midem bulanıyo ilaç etki ede bilir ama bana etmemişti
Duygus97 Serum harici bir şey fayda etmiyor 😞 birgün iyiyim diğer gün değilim 13 haftalık oldu ama hala bulantı var