bukabu Kızlar merhaba sola yatmam gerektiğini biliyorum ancak uyurken sırtüstü dönmüşüm ve nefessiz uyandım bebeğe birsey olur mu 27 haftalığım,
Haticeyuce31 bukabu onu bende yapıyorum ya korkmuyorda degilim ama uyku halinde insan anlamiyor kuzum bende 14 haftalugim sabah bi kalktim sirt üstüyum belim acidida oyle uyandım zaten ezan saatinde idi kalktim.bejde allahn izniyle bisey olmaz ama elimizden geldiği kadar dikkt etmemiz lazım 😶
Mondlicht bukabu ben normalde sürekli sort üstü uyuyan biriyim uyurken hep sağa sola dönmeye çalışıyorum ancak çoğu zaman kendimi sırtüstü buluyorum ama Allahın izniyle bir sorun olacağını düşünmüyorum çünkü doktoruma sordum o bana zaten Bi süre sonra istesende uyuyamazsın öyle vücut seni otomatik çevirir demişti.
Abcxyz bukabu sırt üstü yatmak bebeğe değil size zarar veriyor kalbe kan akımını azalttığı için nefrssiz uyandınız bir süre sola yatın yada ayaklarnızı yükseltin dik oturun
Didem34 bukabu aynı konuuuyu ben acmıstm azönce.. agrm vardı düzeleyim azcık sırt üstü cevirdm kendmi öyle uyuyakalmısm kalktıgmda cok korktm😢😢
bukabu Haticeyuce31 aynen öyle canım rabbim yavrularımızı korusun ne kadar dijkat etsekde endişe bitmiyor❤️
bukabu Mondlicht ay al benden dr o kdr aynı sekilde sırtüstü severdm, o panikle doktorumu aradım önce sen nefessiz kalır uyanırsın ztn bebeğe gelene kdr dedi rahatladım, annelik endişelik cidden
annepanda bukabu doktorlar bu durumu şöyle açıklıyor. Biz zaten aklimizda surekli sırtüstü yatmamam lazım diye şartlaniyoruz ya gece bu pozisyona geldigimizde vucut hemen uyandiriyormus bizi yada bebek rahatsiz oluyorsa hemen uyaniyormusuz. Korkmamiza gerek yokmuş.
bukabu annepanda ay aynen öle dedi benim doktorumda aradıgımda cok sükür sürekli dikkat etsekte bazen bir şey oluyor işte allah hepsini korusun bebişlerimizinn🙏🏻
civcivimm_ Bende 34+3 günlük hamileyim bazen kendimi gece sırt üstü yatarken buluyorum ama bebegim rahatsiz oldu mu hemen kendini toparlamaya baslio o esnada dönüyorum Insallah bir sey olmaz Sagliklisiyla kucağımiza aliriz
Hilalsny bukabu tatlim ben 31 haftaligim yeri geliyonuyurken yarim yuz ustu yatiyorum hala. Doktoruma sordum sola yatin diyolar dedim boyle boyle oluyo dedim. Sen rahat yattigin her an bebekte rahattir korkma zaten o rahatsiz olursa sana hissettir sen bi sekilde dönersin falan dedi.