ftsbthn 7.aya giriş yaptım ben de ama bende yaklaşık 1-2 aydır var. Su içme işini akşam 7-8 gibi bitirmeme rağmen sabaha kadar en az 5 kere kalkıyorum idrara 🤦🏽♀️ iltihaptan şüphelenip test yaptırdık temiz çıktı. Mesaneye baskı uyguluyormuş bebek, o yüzden oluyormuş bu idrar. Hatta daha da artacak dedi doktor 🤭