Semaseher Merhaba, akşamdan başlayan bi bel ağrım ara ara da kaşık ağrım var şu saatlerde bel ağrım arttı acaba yaşayan var mı, Doğum belirtisi olabilir mi bugün 40 haftalığız..
istanbul3434 Semaseher yaşamadim ama egitimlerde bele vurdugunu soylemislerdi. Dakika tut canim duzenli araliklarla geliyor mu?
Duygukocc Semaseher sıklığını kontrol etmelisin son dönemlerde ağrılar olabilir önemli olan sıklığı benim doğum zamanımda 10 dakkada bir 5 dakkada bir belimde sancılar yaşadım sanki ikiye ayrılıyordu belim ama doğum zamanına kadar bi sancım ağrım yoktu yani nişanım geldi ertesi gün suyum geldi bi sancım yoktu taki doğum vakti yaklaşana kadar