Kızlar bu akşam banyoyu yıkadım çamaşır suyu ile çok fazla dökmedim bide derzlerin arasına derz çıkarıcı sıktım ama çıktım hemen biraz bekleyince girip yıkadım hemen sonradan çok pişman oldum aklıma çok takıldı nefes darlığım felan yok ama biraz öksürük yaptı boğazımda gıcık gibi bişey var o beni öksürtüyor bol su içtim yoğurt yedim bebeğimin hareketlerini hissettim daha sonra ama bişey olmamıştır dimi ya ☹️☹️☹️