morel olarak çok kötüyüm ağlamakdan
dün ben metro hastanesine gittim bana orada doktorum 6+0 kese var bebeğin yok dedi haftaya kadar bekleyelim yoksa aç karnına gel alacaz dedi herhangi bir şikayetim yok iyiyim ben gebeliğimi sonlandırmak istemiyorum daha çok küçük olduğuna geç döllenmiş olacağına inanıyorum sızler kac haftada gördünüz bebeğinizi