Merveayzfur anladığım kadarıyla tamamı çıkmadı dişin? Bi kısmı içeride? Böyle durumlarda diş etinin üstte kalan kısmında gıda birikiyor, temizlenmesi zor ve enfeksiyona neden oluyor. Şuan gebelik haftanız göz önünde bulundurularak çekim düşünülebilir ama öncesinde kadın dogum doktoru onayı alınır. Size tavsiyem bir an önce diş hekimine Gidin, antibiyotik ve gargara ile toparlanır ağrılarınız ekstra bir durum yoksa rahatlar 🌸 aynı ağrıyı yaşamış bi diş hekimi olarak yazıyorum 😁