Merhaba anneler herkes gbi burada dogum hıkayelerını okuyarak axaba benm başıma neler gelıcek dıye merakederek son gunlerı gecırdım.
hamileliğimin başından beri normal doğum isteyen birisi olarak son anda kararımı sezeryan olarak degıstırmem ne kdr hayırlı bir karar olmus orası ıcın hala Rabbime şükrediyorum. 39+4 de son kontrol ıcın doktorum benı cagırmısrı hazırlıklı gel dıyerek bnde bır gece onceden hem kendmı herseye hazırladım hemde yemek dahi yemedm olurda doguma gırersemmdıye ogüne kadar catı muayenesıde olmamıstım cnku dogumu tetıklememek ıcın 31 aralıgı gecırmek ıstıyordum ogün catı muayenesınde aslında cok dayanıklı olmama ragmen cok irite oldum sonra dogum ıcın karsr vermek ıcın doktorumla konustuk normal dogum yapabilcegımı ama brz daha beklememıs gerektıgını sancımın cıkmadgnı soyledı ben arrık ne beklemek ıstyprdum nede o bekleme stresını kaldırxak gücüm yoktu sonra ben sezeryan olmak ıstedgmı soyledım cnku acı esıgm yüksek degıldı kan gorunxe bayılabilen bir ınsandım bana normal dogumda kendmı kaybetmemem gerektgnı oyle durumlarda sezeyama yonelmek zorında kaldıgını ama catımnda cok uygun olup yapabileceğimi gördüğünü söylemesne ragmen ben sezeryan olmak ıstedgmo soyledm aynı gün yatısımın yapılmasnıda rica ettm doktorum benı kırmadı karar senın dedı ve benı sezeryana aldı aslnda normal dogım kdr zormus sezeryan sonrasındakı o agrılar ayaga kalkamama yatamama yanı bugün 2. Günüm tabıkı düne gore cok daha ıyıyım ama bence dogumun her ıksıde zor kmse su kolay bu kolay demesn gel gelelım normal ısteseydım olacaklara normal ısteseydımde sezeryana donecekmısız cnlu benm bey boynunda kordonla cıktı karnmdan hayatta herseyın hayırlısı dıyorım bsylerı zorlamamak gerek demekkı suan hersey yolunda sütüm az geldıgı ıcın mama takvıyesı verdık tabıkı ama işin en kötü yanıda lohusa kafasıymıs ınsan herseyı takarmı sütüm niye az dıye kafama takıp duruyorumki daha hastaneden cıkmadm ıkıncıısı ısıtme testınde evladımın bır kulagı testten geçemedi doktorum endıselenmem gerekygımı yenı doganlarn cogunun bu testten gecemedgnı anne karnındaki sıvının kulakda kalabildiğini soyledı ama gel görki benm kalbim hiç bsy kaldırmıuor ben nasıl buyutucem aman biseyı varmı nıye boyle hareket ettı gbi cok sacma seylere takılmaya basladım ıns bunun önünü alırım işte böyle uzunca tüm hislermdn bahsetmek ıstedm ama sonuc olarak onu kucagnızw aldıgınızda İnanılmaz güzel bir duyguyla onu size baglıyorki hersey o an unutulyor Rabbim tümm isteyen herkese nasip etsın 🤲🏻