Arkadaşlar merhaba, ben 12+4 günlük oldum. Dün gece iç bacak kısmımda biraz kızarıklık ve kaşıntı oldu. Bugünde geçmedi. Böyle bir şey yaşayan arkadaşlar oldu mu acaba? Sebebi nedir ya da nasıl geçer? Sürtünmeyle alakalı değil çünkü bacaklarım öyle birbirine değmiyor ama bir anda neden böyle olduğunu anlayamadım.