Öncelikle tüm hamiş ablalarımıza kolay hızlı doğumlar diliyoruz kızımla biz mezun olduk 🤱🏼🤗
Merhaba kızlar bu benim paylaşıcağım ikinci hikayem olucak. En baştan anlatmam gerekirse harika bir hamilelik geçirdim 6 cı ayıma kadar sonra bel ağrısı sahte sancılar nerdeyse hiç kesilmedi evde de 18 aylık bi afacanım var onunda etkisinle ağrılarım hep çok oldu. Neyse gelelim son haftamıza tam yılbaşında düzensiz kasılmalarım vardı sonra saat ilerledikçe sıklaşmaya başladı böyle belden gelen kasıklarda yayılan ağrılar. Geceyi tabiki hastanede sonlandırdık ama yılbaşı prensesi olmak istemedi kızım ve sabaha karşı kasılmalar azaldı 2cm açıklık vardı ama kasılmalar yetersiz olduğu için ve bebek biraz küçük olduğu için eve gönderildim. Bu düzensizlik 2 gün daha devam etti. Doğum yapacağım gün hissettim sanki, uyandım hala kasılmalar geliyo pek takmadım ama bir tık daha ağrılı oldukları için birşeyler olduğunu fark ettim bu arada nişanımda geldi. Ben herzamanki kasılmalardır deyip o gün tüm gün evi toparladım bavulumu tekrar düzenledim. Saçlarımı düzledim kişisel bakımımı da yaptım 😂Oğlumla kardeşini anne karnında severken 3-6-9 aylık fotoğraf çekimi yaptırıyodum babamıza 9 aylığı da aaradan çıkardık o gün 🙈😂. Çamaşır yıkadım ütüledim. Oğlumla eşimle alışverişe gittik yürüyerek. Eve geldik yemek duş oğlumu yatırdık. Düzensiz kasılmalar hala devam ediyodu. Eşim bu bizi yine kandırıyo dedi yat uyu ama hiç uykum yoktu. Eşim benle birlkte 1:30 kadar düzensiz sancılarımı bekleyince umudu kesti tabi yattı uyudu🙈. Kalktım ev içinde dolaşıyorum tekrar duşa girdim hurma vs squat saatler ilerliyordu. Saat tutuyorum hala düzensiz ümidi kestim yattım içimde pıt pıt 2 defa bi ses geldi kalktım tuvalete gittim akıntı tutamıyorum asla saat 4:00. Suyum geldii ve ben çok korkuyorum titremeye başladım önceden çektiğimi bildiğim için galiba bugün o gün kızım dedim 03-01-2021 gelmeye karar verdi.Ilk önce kendim kabullenme aşamasını atlatınca ve kasılmalar düzene girince eşimi uyandırdım saat 5:30 şok oldu çok mutlu bana atıştırmalık birşeyler hazırladı annemi aradık oğlumuzun yanında kalması için geldi ve biz yola çıktık saat 7. Bu arada kasılmalar 3-4 dakikaya inmişti. Hastaneye vardık kontroller yapıldı 3 cm ben hayal kırıklığı. Tabi oğlumda okadar saat açılma olmayınca ben hemen yine epidural istedim. Yorulmuştum artık uykusuzluk kaç gündür düzgün uyuyamıyordum çünkü. Bu arada karşılamaya çalışıyorum ama artık ne yapacağımı şaşırmış ben dayanamıyorum ağlamaya başladım eşime sarıldım kasılma gelince hep o belime masaj yaptı, plates topu ama bi süre sonra etki yok karşılayamıyorum… Bir kasılma arasında eşim orda doğum pozisyonları diye bir resimli kyağıt görmüş. Böyle eşiniz arkanızda koltuk altınızdan tutuyo siz kendinizi salıyosunuz böyle kalçanızı sağa sola hateket ediyosunuz bende o hareket çok işe yaradı kızlar belki size de faydası olur diye paylaşmak istedim. Neyse sonra anestezi uzmanı geldi yaptı iğneyi ama tutmadıı bazen olabiliyomuş ha işe yaricak yarısı karnımın uyuştu diğer taraf uyuşmuyor derken yatakta karşılamak çok zordu bu arada açıklık 7 cm . Ikınma hissi geliyo ıkındım 4-5 defa ebe geldi baktı tam açıklık devam derken tam 10 dk içinde tam açıklık. Çok şükür kızım saat 10:22 de doğdu küçücük 2045gr. Çok şükür herhangi bi sağlık sorunumz yok sadece kendisini daha kolay ısıtması için 1 gece küvezde geçirdi. 2 gün hastanede kaldık bugün eve geldik artık çok şükür. Çok uzun oldu hakkınızı helal edin kızlar yani suyum patladıktan tam 6 saat sonra kızım şükür hızlı bi şekide geldi. Abimizle birbirimize alışmaya çalışıyoruz şimdi.