ErdemSeda ben m aldım ama 36 42 yazıyor çok saçma. kilolu değilim oluyor ama bir tıkbüyük olsa daha rahat olurmuş bu sabahtan beri hastanedeyim sürekli suyum geliyor o kadar çok ki ememiyor sürekli değiştiriyorum ama yine de o hasta bezinden iyidir kocaman bşey insan hareket edemez.ben bi kere çok gelir biter sanıyordum suyu o yüzden dependi doğum sonrası için kanama olur dıye almıştım ama şimdiden bitti