Hanımlar 37. Haftamdaym haftaya zorunlu sezeryan olucam fakat bebeğim çok aşağıda ve bugün iki üç kez lavabodan sonra kesik kesik idrar gibi sıvış geldi su gelmiş olablr mi üstüne birde bebeğinin hareketleri azalınca korkmaya başladım karnım sertlesiyo lütfen yardımcı olablrmsnz korkuyorum ilk gebeligim