Merhaba,
suyumuz azaldığı, tansiyonum yükseldiği ve bebek hareketlerinde azda olsa azalma olduğu için bebeğimizi 37+2 de sezeryan ile alacak doktorum. Şuan 33+4 kilosu 2750 boyu 47 cm iri bir bebekmiş hiç 37 haftada doğum yapan bir tanıdığım olmadı. Bir sorun oluyor mu? Küvez olsun başka bişey olsun?