20 gun oldu sezaryen olali,5 ocaktada kiz kardesim sezaryen oldu,ikimizde cok zorlandik,ama geciyor sadece sabir bitecek bu agrilar gececek diye dusuneksin,ben kendimi cok motive ettim.oyle ertesi gun ev supurdum,yok kostum diyen anneleri okudum hayret ettim,kisiden kisiye degisiyor demekki🤔acikcasi kendini tam anlamiyla toparlaman 1 haftayi bulur,ilk yuruyus icin kaldirilmak cok zor sonra 2.sonra 3.derken kendin kalkabilirsin ama illaki agrilar oluyor surekli agri kesici icmen gerekiyor ben gunde 4 tane parol iciyordum,birde dus yapmak iyi geliyor sezaryan bandini mumkun se dus alirken cikar islanip yumusayacagi icin acimaz.bol bol yuruyus yap ben hep ayaktaydim,iyi geliyor🙏