29 Aralıkta kasık ağrısıyla Hastaneye gittim kese oluşmaya başlamış dediler yani hamileyim mükemmmel bir haberdi sürpriz de oldu. Yılbaşından sonra leğen kemiğim belim kasıklarım kemiklerimden ayrılırcasına ağrıyordu geceleri terleyip uyanıyordum ebeye mesaj attım durumu anlattım düşük yapabilirsin dedi ertesi gün hastaneye gittiğim de doktorum ikiz bebeğimin olduğunu söyledi. İki tane kese gördüm nasıl mutlu oldum nasıl anlatamam. Ama hala kalp atışlarını duyamadım. Henüz çok küçükler 6 haftalığım sanırım 1 haftaya duyarım ❤️ Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah ❤️ Ve ikili tarama testinden çok korkuyorum her anne gibi bende çocuk olana kadar 9 doğuracağım galiba