Neslihan4 Ben 7.haftamdayım yorgunluk sürekli uyuma hali ve açlık var ama bu zamana kadar hiç midem bulanmadı bişeylerden tiksinmedim normalmi🤔
Melosss_4433 Neslihan4 12. Haftaya kadar olması normal ben 4. Haftadan 12 .haftaya kadar neler çektim yorgunluk mide bulantısı bunlar normalmiş hastane de birşey yapamıyor zaten sadece serum takıyor yeşil ekşi elma,tuzlu kraker iyi geliyordu bana
Ummudogan Neslihan4 Melosss_4433 bende 18. Haftamdayim 2hafta gecmisti bulantim, kusmam tekrar basladi. Saglikli olsunlarda gerisi onemli degil
Yasellaaa 13+2 hala yorgunluk mide bulantıları huzursuzluk hissiyle birlikte 🥴 çok Zor çooookk özellikle bulantılarrrr 🤢