Oezlem23 1 hafta doğumum başkadı ama durdurdular ciğer geliştirici vuruldum 2 doz 2 gün doğum hanede yattım 35+5 de nişanım geldi 1 gün sonra 35+6 da sabah suyum geldi öğlenden sonra hastaneye gittim akşamında normal doğum yaptım doğum sırasında ciğerindeki suyu atamadığı için küveze aldılar birkaç saatliğine okdar başka bi sorun yaşamadım çok şükür ama tabi erken ve zayıf doğduğu için sarılığıda yakalandı yenemedi yoğun bakımda yattı 48 saat 2 haftalıktı bebeğim birde doğduğunda böbrek genişliği çıktı ortaya hamileyken herşey normal deniyordu