Hanımlarr merhaba
Gece gece internette gördüm aklıma takıldı bu saatte eşimle bende kan uyuşmazlığı var ve bu ikinci gebeliğim ilkinde sorun olmamış ti çok şükür ama bunda sorun olması daha yüksek yazıyo ve
uyuşmazlık iğnee si28. Hafta itibariyle vuruluyormys ama benim 11haftalikta kanamam oldu düşük tehlikesi için hastaneye gittim ve oradaki doktor bu iğneyi vurmami söyledi bende tamm dedim ilk gebelikte doğumdan sonra vurdular halbuki o an o panik le kabul ettim ama şimdi bu yazıyı gördüm erken vurulmakta sorun olur mu sizce bilen varmı aranızda vede bu doktor tekrar test yapmadan vurdu iğneyi bunun için ayrı test gerekiyormuş halbuki🤷🤷🤷acil bilgi verir misiniz doktora randevu bulana kdr catliycam yoksa