Arkadaşlar biraz uzun yazacağım ama okuyup cevap verirseniz çok sevinirim. Regli dönemime göre 36 ulturoson da 39 haftalık hamileyim. Dün gece çok şiddetli bir sancı tuttu belim kasıklarım heryerimde ağrı vardı ama bu ağrı surekli sanki siddetleniyordu en son içimi bir korku saldı doktora gittik saat 3 te ebeler beni muayeneye aldılar 1 cm açılma var dediler nst bağlayıp sancılar az dendi doğumun başlamış ancak ilk gebelik olduğu için anca yarın akşam gibi doğum yaparsın 10 cm olmadan doğuma alınmaz istersen eve git dinlen dediler bende eve geldim. Ancak şunu anlamıyorum haftam daha erken değil mi ben pek ulturosona inanmıyorum çünkü 2 tane ayrı doktora gitmiştim biri diğeri ile arada 1 hafta farkla söylemişti kafam çok karışık. Ayrıca sancılarım biraz azaldı ama hala hissediyor gibiyim. Ve bir de şunu da belirteyim 26 haftalıkken erken doğum riskim vardi 1 gün hastanede yatmıştım ve o zaman da 1 cm açılma var demişlerdi gecen hafta gene cati muayenemde 1 cm acılma var dogum vaktin başlamış dediler alttan muayene olduğum her zaman aynı şeyleri söylediler ancak ben 36. Haftama geldim şükür daha doğurmadım kime neye inanacağımı da şaşırdım. Yardim edin lütfen kafam allak bullak..