Sydaklync Normalde 3′dür. Lakin gebelikte açlık ve tokluk olmak üzere toplamda 7 ölçümdür. Gebelerde, açlık 100 ve altı. Tokluk ise 1.saate 140 — 2.saatte 120 olmalıdır. Sağlıklı beslenerek, ağırlıkta akdeniz beslenmesi düşürüyor şekeri. Ekmeğin her türlüsü yasak. Omage3 zaten doktorunuz yazmıştır diye düşünüyorum yine şekeri dengeleyen vitamindir. Çok tatlı krizlerinizde sağlıklı atıştırmalıklar yaparak tüketebilirsiniz. Başaramadığınız yerde, her diyetisyen olmuyor, özellikle gebelik diyabetinde uzman diyestisyen ile devam etmelisiniz. Bunları tavsiye etmedwn, hemen insüline başlatan doktorun yanındanda kaçmanızı tavsiye ederim. Çok geçmiş olsun