Merhaba arkadaşlar ben 6 haftalık hamileyim biraz erken öğrendim ve öğrendiğim ilk günden beri içimde sürekli bir endişe var iyi mi yaşıyor mu diye mide bulantım biraz dursa kasıklarıma biraz ağrı girse korkmaya başlıyorum Kötüyü çağırmak istemiyorum aklıma getirmemeye çalışıyorum ama herkes böyle mi acaba yoksa ben mi çok pinpirikliyim@