Asliitncr Arkadaşlar bilgisi olan varmı acaba bebe aspirini 100 mg mi, coraspin 100mg mi ? Aralarında fark varmıdır hangisi daha etkilidir
Mugee09 Asliitncr ben corospirin kullanyrm başka bir doktora corospirin yazdırdım aspirin yazmış. Eczaciya farkı var mı dye sordum aspirin midemi rahatsız edebilir corospirin daha iyi dedi
Asliitncr Mugee09 mideni rahatsı etmemesi açısından mı dedi acaba yoksa etkisi açısından mı dedi 😟 ben 3 aydır bebe asprini kullanıyorum insallah bosa kullanmamısımdır
Mugee09 Asliitncr yok canım boşa olacağını sanmam , aynı degerlerdedir, biri mide de çözülüyor biri bağırsakta mide rahatsızlığı yaşamamak için dedi sanırım
Mugee09 Asliitncr ne demek rahatladysan sevindim🤗 , doktra gideceğin zaman yine danisirsin rahat etmek için
Emelzeynep Asliitncr kanda pıhtılaşma varsa corasprin kullanmanız gerekir ben bebe asprininin etkisini duymadım doktorunuza detaylı sorun mutlaka, benim pıhtılaşmam var corasprin 100 mg kullanıyorum
Emelzeynep Burcu-2910 geçen yıl bir düşük yaşamıştım daha sonra pıhtılaşma olduğunu öğrendik hemen corasprine başladı doktorum hayatım boyunca kullanmam gereken bir ilaç hamile kaldığımda da devam ettim ve kan sulandırıcı iğne kullanıyorum aynı zamanda