heyymomm arkadaşlar son haftalarında karnı ağrıyan var mı? sabah ve gece özellikle çok ağrıyor anlam veremedim. gaz sancısı mı dedim ama değil.
Mcakir heyymomm benim 30 da başladı 31 im şuan. 2-3 kere ağrıdı adet olcakmışım gibi. Doktoruma sordum yalancı sancılar başlamış çok normal artık dedi.
dd34_ heyymomm benim yeni başladı adet olcakmışım gibi ağrı geçen doktoruma sordum normal dedi bebek büyüyor artık dedi
heyymomm Mcakir yalancı sancı böyle mi oluyormuş 🤭 ben belden girer kasıklara doğru ağrır diye düşünmüştüm hiç karın ağrısı yani adet ağrısı gibi olabileceğini düşünmemiştim teşekkürler 🥰
Mcakir heyymomm siz yine doktorunuza danışın lütfen. Benim ki öyle dedi ama yanlış yönlendirmiş olmayayım🙏🏻
heyymomm 1995kubra ben de 35 e geldim bir gün kaldı o yüzden endişelendim daha önce de yaşamadığım bir şey olduğu için anlam veremedim. aman yalancı olsun da gerçek olmasın daha erken 🤭
Mcakir 1995kubra Hepimizin hem ödü koptu kopcak seklinde. Aklımız karnımızda atıyor cok normal. Ben benim doktorumun söylediğini söyledim ama siZde mutlaka sorun doktorunuza en yakın zamanda. Her gebelik aynı diil sonuçta
heyymomm dd34_ teşekkür ederim valla randevuma birkaç gün daha var iki üç gündür olunca merak ettim. büyük ihtimalle bu sebeplerden demek ki
dd34_ heyymomm sen yinede aklına takılan herşeyi sor canım yanlış yönlendirmeyeyim her gebelik aynı değil çünkü