Tugce0158 KıZlar 32+2 oldum arada karnımın eti acıyor göbegimin oralar yanıyor normalmi bebek büyüdüğü için mi oluyor ?
zynb_ozkn Tugce0158 benimde tek bir nokta sanki orası gergide kalmış gibiböyke ayakta durunca sızlıyor yırtılacak gibi
hulya_sncr47 Tugce0158 benim de öyleydi sanki tırnaklarıyla kazıyor gibiydi bebeğim doğduktan sonra o ayak tırnakları el parmakların tırnakları görünce TM dedim kesin tırnaklarıyla jiletleyordu bni dedim🤣🤣🤣
[silindi] Tugce0158 bende 18 haftada olmuştu doktoruma soracaktım gidince 20 haftaya girdik gecti yanma önceki dogumdan kalan derin yırtıkların acıdığını düşünüyordum ben
Tugce0158 Baby93 Canım Benimde cuma günü randevum normal diye düşünüyorum galiba bu hafta dan sonra yırtılmalar çatlaklar oluyor ondan mı oluyor napıyor.ilk bebeğim olunca acemiyim tecrübeli biri olsada aydınlatsa bizi 😊
Tugce0158 zynb_ozkn tek bir tarafa toplanıyor genel de durduğu yerde oluyor demeki çünkü öyle heryer acımıyor güreşçiler gibi yağlanmaya başladım artık 😂
Tugce0158 [silindi] Olabilir canım kalıbıma sığmaz oldum bedenim küçük gelmeye başladı çok şükür Rabbime bugünlerimize Rabbim dileyen isteyen herkese nasip etsin inş 🙏
hulya_sncr47 Tugce0158 evet maşallah çok uzunlar şimdi kendilinden kırılıyorlar eldiven takmasam kendi yüzünü çiziyor sonra ciyaklıyor 😂😂 saçlarda maşallah orman gibi ense kamı uzun toka taksam canı acır mo diye takmadım 21 günlük bebek 🙈🤣🤗🤗🤗🤗
Tugce0158 zynb_ozkn benim çatlamalarım daha karın bölgemde yok ama bundan sonra olucak gibi güreşe gider gibi yağla çimiyorum 😂 siz kaç haftada çatlamaya başladınız ?
zynb_ozkn Tugce0158 23. haftada karnımın altından başladı ve şu an karnım bacaklarımın üst kısımları yanlarım falan dehşet bir haldeyim anlayacağın 😂
Tugce0158 zynb_ozkn Yavrularımız iyi olsunda gerisinin hiç bi önemi yok bence hayattaki en güzel izler olucak 😊