Kızlar uzun uzun yaZamam belki 🤔
Bu sabah planlı sezaryanla yatışım yapıldı 1 de ameliyata alındım saat 2 de odaya geldim. Burda bi çok hikaye okudum ama yinede beni nelerin beklediğini merak ediyodum deli gibi etrafa bakıyodum. İçimde bi korku heyecan vardı neyse , spinal oluyodum belimden iğne vurdular batikonn falanda sürdüler sonra yattım ben ellerim ayaklarım kelepçeyle bağlandı sonra içimde korku olduklarını anladılae galiba😄sana sakinleştirici yapcaz dediler. Sonra uyudum galiba ara ara gözümü açıyodum bebek sesini duydum sonra odaya geldiğimi hatırlıyorum neyse odaya geldikten 10 dk sonra karın ağrımı hissettim ama dayanılmicak gibi değildi neyse hemşire geldi karnıma bastırdı. Bi ton pıhtılar çıktı ondan sonra ağrılarım başladı 1 saat kadar sancı gibi çektim o ağrıları sonra dayanamadım fitil verdiler ağrı kesici oda 10 dk sonra ağrımı tam geçirmesede hafifletti. Bebeğim bu arada hırıltısı varmış küveze götürdüler ama hırıltısı falan geçmiş gözlem altında 3 kg 900 gr 52 cm boyla doğmuş benim umayım🥰 yarın kavuşcaz kızımla inŞallah 🙏 şu an biraz önce ilk yürüyüşümü yaptım ayağa kalkarken zordu nefesimi kesti daha sonra başım biraz döndü zor zor yürüdüm biraz daha sonra alıştım gibi oturabiliyorum sandalyeye sondamı çıkardılar çişe gitmeye korkuyorum vala yanacak diye 😁 gazımıda saat 9 gibi çıkarttım bol çikolata yedim komposto yedim normal çay içtim nescafe yarım bardak içtim baş ağrım falan olmadı çok sükür ama gaz sancısı olduğunda makatıma kadar sancı hissediyodum ben sadece yatarken biraz sağ sol yaptım ki vücdümm alışsın diye yarında çıkcaz inş