Boncukgiller003 Kızlar ya midem çok fena yanıyo. Bulantı değilde yanma var. Birde reflü oluyo. Nasıl geçer bilgisi olan var mı 😐😐 16+2 yiz mide yanmaları daha ilerdeki haftalar başlıyor diye biliyordum ama bende erkenmi başladı ne iki gündür midem yanıyo.
Dilara12 Boncukgiller003 gaviscon şurup bana çok iyi geldi doktoruna bir danış istersen uygun görürse kullan benim artık hiç yanmalarım olmuyor😊🌸
Aysem41 Boncukgiller003 şuan ben aynı durumdayım canım süt ic yada havuç suyuda işe yarıyor. Ben şuan sade soda patlattım içiyorum 😂
segoseco Boncukgiller003 bende reflu vardı hamıle kalınca daha berbat oldu sankı bogszımda bısey yumak halınde duruyor su bıle ıcsem mıdwm yanıyor gaviscon surup var azıcıkta olsa rahatlatıyorn
Minikkus2021 Boncukgiller003 Benimde çok erken başladı doktor şurup verdi onlar bile işe yaramiyor.Su içsem midem yaniyor.Baharatli salçali yemekler yeme onlar hepten kotu yapiyor.yemekten sonra 1 -2 saat dik otur.
Boncukgiller003 Soda içmek biraz yatıştırıyo sonra gene oluyo. Bebek saçlı olursa midede yanma olur diyolar ne kadar doğru bilmiyorum 🙄🙄
Deletedmom5 Boncukgiller003 süt iç bacım ben gebeliğimi öğrendiğimden beri yanıyorum sadece süt yatıştırıyor çok şükür☺️ Şurup falan işe yaramadı bende