Hayırlı geceler hanımlar ilk gebeliğim Zübeyde hanım hastanesi yüzünden berbat geçti daha sonra Yenimahalle eğitim araştırma hastanesine gitmeye başladım başta memnun kaldım sonra orasıda aynı oldu malesef ve özelde doğum yapmıştım şuan 2.ye hamileyim 7 haftalığız ve korkularım başladı bu sefer özelde doğum yapamam Sami ulusa gidiyorum memnun olan çok kişi vardı diye malesef görüyorum ki herkes şikayetçi sormak istediğim sezeryan doğumu nerede yaptınız dikişleriniz nasıl? Eski usul dikiş mi atılıyor yoksa yapıştırma mı benim ilki yapıştırma oldu dikişten çok korkuyorum