13+6 da devlete gittim rutin muayne hıc sormafım bile doktordan azar işitmeyim diye malum şırnaktayım ve bi tane doktor onlarda cok gergın ilgi alaka yok zaten neyse tesadufen erkege bnziyor dedi ordan cıktım cizrede özel klınıge gittim o da erkk dedı bakalım degişmezse oğlusum olcak Allah nasip ederse