Irmakayla Kızlar lekelenmem olmusru suan 8 haftalıgım progestan kullanıyorum cok şükür suan yok bikini bölgeme agda yapsam tetikler mi tehlikeli mi
Birtane2307 Irmakayla sanmiyorum bende progestan kullaniyorum ve 8+4 um agdaya gidicem ne olacak sanki ora nerde bebek nerde canim 🙏🏼 Son haftalarda sikinti oluyor diye biliyorum
hamileana Irmakayla canım bence yaptırma hissettiğim acı tetikleye bilir yada ağrı yapa bilir benimde düşük tehlikem vardı ben 12 haftayı geçtikten sonra gittim
Babyy1S Irmakayla bende ilk 3 ay yapmamistm benm de lekelenmem olmustu kendinizi kastiginiz için sknti olur biraz bu süreç gecene kadar bekleyin
Canmiray ilk zamanlar bende yaşadığınız sıkıntıları yaşadım doktorum 4 ay bitene kadar önermedi acılı bir işlem olduğu için sıkarsın kendini tehlikeye atma dedi sizde biraz bekleyin isterseniz 🤗
Irmakayla Canmiray teşekkür ederim bende ole düşündüm bu yaşıma kadar hic jilet kullanmadım ama yapacak bisey yok
Canmiray Irmakayla bende zorlanmıştım gidemediğim için ama bebeğin sağlığı yerinde olunca gönül rahatlığıyla gidersiniz inş 🤗
[silindi] Birazcık idare edin tehlikeli zamanı atlatın tekrar ağdaya başlaya bilirsiniz kendi düşüncem 😊
Irmakayla BurcuP yok kuzum 1.5 ay falan idare edeyim tehlikem geçince tekrar dönerim bu yaşıma kadar hic jilet kullanmadm
MihricanA Irmakayla Ben 37 haftalikken yaptırdım o kadar kasıklarım agridi ki akşamına bence hic riske atma kendini kasma
MihricanA Irmakayla Son haftalarda yaptır ben öyle yaptim onceki haftalarda hic riske atmadım Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin