Btm571 37 haftalıklar durumlar nasıl son kaç gün ben 37+3teyim artık doğurmak istihorum 😁 doktorum daha 20 günümüz var dedi bana çok geldi ya🤪
Twomom Btm571 merhaba bende 37+4 şuanda bende geçen hafta dedim artık yoruldum sezaryen günü ver dedim doktoruma ama oda daha var dedi perşembe gidicem nasipse haftaya bebeğim gelicek inşallah 🤲🏻
Btm571 [silindi] yaa bilmiyorumki bu mide yanması kusma beni mahfetti dogursaydimda rahatlasam diyorum😁
[silindi] Btm571 hayırlısı ile o da olur bir bakmışsın happy kids de bulmuşsun kendini hoş onlarda buraya kaçıyor ne hikmetse😂😂
[silindi] Btm571 oralarda burdakı gibi olay yok sanırım kayinvalide olsun elti görüm günün konusu don olsun 😂😂 ondan buraya kaçılıyor galiba 😂
Twomom Btm571 ikinci bebeğim gelicek kızım var 3 buçuk yaşında şimdi bir kızım daha olucak hayırlısıyla, sizin ilk mi?
Btm571 [silindi] hahha evet ya çok güldüm tövbe tövbe burada göremediğim herşeyi gördüm diyebilirim ne insanlar varmış ama😂
Btm571 Minikmucizem199 maşallah sizin baya geçmiş ama hala ses yok normal dogummu olacak bide Kanala girmismi
Minikmucizem199 Btm571 normal doğum gözüküyor dedi ama kanala girmemiş bebek çatı darlığı da var nasıl olacak bilmiyorum 🥺🥺
MelekZBMY 39+2 bendede tık yok daha ara ara kasılmalarım oluyor açılmam olsun diye ada çayı içiyorum hareket yapıyorum hergün 3 kere dokuzuncu kata çıkıp iniyorum daha beler yapıyım bilemedim
Btm571 MelekZBMY ya valla şöyle soyliyim ne yaparsak yapalım pek işe yaramiyor bebisler ne zaman uygun görürse.o zaman geliyorlar ben pek inanmadım bu tür şeylere gelcegi varsa oluyor bol bol dua etmek lazım bence😁